Гордієнко О. А. (2024) Формування умінь нестандартного мислення як засіб підвищення інтересу до навчання в здобувачів вищої освіти. Перспективи розвитку сучасної філології та лінгвометодики у дослідженнях молодих науковців: збірник матеріалів Міжрегіонального науково-практичного online-семінару викладачів та здобувачів вищої освіти, 22 січня 2024 року.. С. 85–90.
Preview
Збірник тез каф іноз мов на друк 28.02.24_removed.pdf
Завантажити (342kB) | Preview
Анотація
Перебудова системи освіти в контексті Нової української школи передбачає відродження духовності, пов’язаної з розвитком індивідуальних здібностей здобувачів освіти. Шлях до цього – гуманітаризація освіти, суть якої полягає в забезпеченні ґрунтовного загальнокультурного розвитку особистості як важливого фактора її самореалізації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Вища освіта, здобувач, інтерес, нестандартне мислення |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 07 Бер 2024 15:53 |
Оновлення: | 07 Бер 2024 16:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39179 |
ДСТУ 8302:2015: | Гордієнко О. А. Формування умінь нестандартного мислення як засіб підвищення інтересу до навчання в здобувачів вищої освіти. Перспективи розвитку сучасної філології та лінгвометодики у дослідженнях молодих науковців: збірник матеріалів Міжрегіонального науково-практичного online-семінару викладачів та здобувачів вищої освіти, 22 січня 2024 року. 2024.. С. 85–90. |