Вознюк О. В. (2024) Концептуалізація нової парадигми дошкільної освіти. Плекаємо особистість : наук.-метод. альманах. № 7. С. 62–66.
Preview
ВОзнюк СТаття Дошк 2024.pdf
Завантажити (538kB) | Preview
Анотація
Оскільки дошкільний вік дитини певною мірою визначає її майбутню освітню та життєву траєкторію, то дошкільна освіта виявляється наріжним аспектом школи як соціального інституту. За таких умов у контексті фундаменталізації освіти вивчення та дослідження процесу розвитку дитини має бути у центрі уваги дослідників. Це виявляє потребу в концептуалізації нової парадигми дошкільної освіти у контексті наріжної мети розвитку учасників освітнього процесу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 07 Бер 2024 19:59 |
Оновлення: | 07 Бер 2024 19:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39181 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Концептуалізація нової парадигми дошкільної освіти. Плекаємо особистість : наук.-метод. альманах. 2024. № 7. С. 62–66. |