Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Концептуалізація нової парадигми дошкільної освіти

Вознюк О. В. (2024) Концептуалізація нової парадигми дошкільної освіти. Плекаємо особистість : наук.-метод. альманах. № 7. С. 62–66.

[thumbnail of ВОзнюк СТаття Дошк 2024.pdf]
Preview
Текст
ВОзнюк СТаття Дошк 2024.pdf

Завантажити (538kB) | Preview

Анотація

Оскільки дошкільний вік дитини певною мірою визначає її майбутню освітню та життєву траєкторію, то дошкільна освіта виявляється наріжним аспектом школи як соціального інституту. За таких умов у контексті фундаменталізації освіти вивчення та дослідження процесу розвитку дитини має бути у центрі уваги дослідників. Це виявляє потребу в концептуалізації нової парадигми дошкільної освіти у контексті наріжної мети розвитку учасників освітнього процесу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 07 Бер 2024 19:59
Оновлення: 07 Бер 2024 19:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39181
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Концептуалізація нової парадигми дошкільної освіти. Плекаємо особистість : наук.-метод. альманах. 2024. № 7. С. 62–66.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу