Рибалка В. В., Вознюк О. В. (2019) Методика інтервальних повторень – важливий ресурс освітньої діяльності. Креативна педагогіка (14). С. 68–73.
Preview
ВОзнюк креативна пед 2019_ 2.pdf
Завантажити (589kB) | Preview
Анотація
Аналізується методика інтервальних повторень, відповідно до якої швидкість процесу забування інформації обернено пропорційна часу з моменту її запам'ятовування, коли чим більше пройшло часу, тим повільніше інформація запам'ятовується. Оскільки пам'ять працює за алгоритмом загасаючих коливань, можна говорити про процес хвильюподібної актуалізації у пам'яті людини певної інформації. Відповідно до методики інтервальних повторень, освітній процес передбачає чергування циклів видів навчальної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 29 Квіт 2024 06:34 |
Оновлення: | 29 Квіт 2024 06:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39542 |