Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Діагностика рівня розвитку основ критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку

Максимова О. О., Федорова М. А. (2024) Діагностика рівня розвитку основ критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». № 54. С. 115–119. ISSN 2524-0609. DOI: 10.24144/2524-0609.2024.54.115-119.

[thumbnail of Максимова.pdf]
Preview
Текст
Максимова.pdf

Завантажити (201kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: критичне мислення, діти старшого дошкільного віку, діагностика рівня розвитку критичного мислення, рівні
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 07 Трав 2024 21:52
Оновлення: 19 Трав 2025 21:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39629
ДСТУ 8302:2015: Максимова О. О., Федорова М. А. Діагностика рівня розвитку основ критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2024. № 54. С. 115–119. DOI: 10.24144/2524-0609.2024.54.115-119.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу