Максимова О. О., Федорова М. А. (2024) Діагностика рівня розвитку основ критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». № 54. С. 115–119. ISSN 2524-0609. DOI: 10.24144/2524-0609.2024.54.115-119.
Preview
Максимова.pdf
Завантажити (201kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | критичне мислення, діти старшого дошкільного віку, діагностика рівня розвитку критичного мислення, рівні |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 07 Трав 2024 21:52 |
Оновлення: | 19 Трав 2025 21:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39629 |
ДСТУ 8302:2015: | Максимова О. О., Федорова М. А. Діагностика рівня розвитку основ критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2024. № 54. С. 115–119. DOI: 10.24144/2524-0609.2024.54.115-119. |