Смаілова Т. У. (2019) Формування мультикультурної компетентності учнів початкової школи. Креативна педагогіка. № 14. С. 120–123.
креат_пед_14_2019 с. 120-123.pdf
Завантажити (523kB) | Preview
Анотація
У статті на основі аналізу нормативно-правових документів, теорії та практики роботи закладів загальної середньої освіти актуалізовано проблему формування мультикультурної компетентності учнів початкової школи як перспективний напрям модернізації освітньої галузі. Наголошено на необхідності привертання уваги освітян та громадськості до розв’язання окресленої проблеми в умовах входження України у світовий освітній, культурний і економічний простір. Закцентовано увагу на базових категоріях проблеми (мультикультурність, мультикультурна освіта, мультикультурне виховання, мультикультурна компетентність) та окреслено їх зміст.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мультикультурність, мультикультурна освіта, мультикультурне виховання; мультикультурна компетентність; учень початкової школи; формування мультикультурної компетентності учнів початкової школи. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Таміла Усеінівна Смаілова |
Дата подачі: | 15 Трав 2024 09:49 |
Оновлення: | 12 Бер 2025 07:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39673 |
ДСТУ 8302:2015: | Смаілова Т. У. Формування мультикультурної компетентності учнів початкової школи. Креативна педагогіка. 2019. № 14. С. 120–123. |