Вознюк О. В. (2024) Використання кореневих груп під час складання навчальних текстів з англійської мови. Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки : збірник тез доповідей (електронне видання), 16-17 травня 2024 р... С. 184–188.
Тези_Вознюк.pdf
Завантажити (407kB) | Preview
Анотація
Як засвідчують наукові розвідки, нейрони кори головного мозку людини функціонують за інтегральним механізмом, тобто організовують нейронні мережі і констеляції та синхронізують свою роботу. Завдяки цьому мозок людини виявляє тенденцію сприймати й обробляти узагальнену та асоціативну вербальну інформацію, яка виявляється у цілісних вербальних мережах. За таких умов подібні змістовно-морфологічні, графічні та фонетичні елементи сприймаються мозком учасників освітнього процесу як цілісні утворення. При цьому лексичні одиниці іноземної мови, які мають певну фонетичну подібність та спільний етимологічний виток, фіксують активність однієї/цілісної нейронної ділянки головного мозку людини.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 17 Черв 2024 13:07 |
Оновлення: | 17 Черв 2024 13:07 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40135 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Використання кореневих груп під час складання навчальних текстів з англійської мови. Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки : збірник тез доповідей (електронне видання), 16-17 травня 2024 р.. 2024.. С. 184–188. |