Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання кореневих груп під час складання навчальних текстів з англійської мови

Вознюк О. В. (2024) Використання кореневих груп під час складання навчальних текстів з англійської мови. Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки : збірник тез доповідей (електронне видання), 16-17 травня 2024 р... С. 184–188.

[thumbnail of Тези_Вознюк.pdf]
Preview
Текст
Тези_Вознюк.pdf

Завантажити (407kB) | Preview

Анотація

Як засвідчують наукові розвідки, нейрони кори головного мозку людини функціонують за інтегральним механізмом, тобто організовують нейронні мережі і констеляції та синхронізують свою роботу. Завдяки цьому мозок людини виявляє тенденцію сприймати й обробляти узагальнену та асоціативну вербальну інформацію, яка виявляється у цілісних вербальних мережах. За таких умов подібні змістовно-морфологічні, графічні та фонетичні елементи сприймаються мозком учасників освітнього процесу як цілісні утворення. При цьому лексичні одиниці іноземної мови, які мають певну фонетичну подібність та спільний етимологічний виток, фіксують активність однієї/цілісної нейронної ділянки головного мозку людини.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 17 Черв 2024 13:07
Оновлення: 17 Черв 2024 13:07
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40135
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Використання кореневих груп під час складання навчальних текстів з англійської мови. Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки : збірник тез доповідей (електронне видання), 16-17 травня 2024 р.. 2024.. С. 184–188.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу