Дубасенюк О. А. (2024) Науково-дослідна діяльність у закладі вищої освіти у сфері професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. In: Діяльнісні засади підготовки майбутніх компетентних фахівців в умовах сучасних викликів. ЖДУ ім. І.Франка, Житомир, С. 9–30. ISBN 978-966-485-293-4
Дубаснюк_Моно дияльнисни засади 2024 Житомир-ПОЛЬЩА.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Модернізація системи освіти в українському суспільстві потребує творчих креативних особистостей, які неординарно мислять, самостійно набувають нові знання, уміють використовувати їх у нестандартних умовах. Складність, багатомірність педагогічної практики, рівень розвитку теорії та методики професійно-педагогічної освіти дає змогу науковцям і практикам спиратися на різноманітні методологічні підходи, які пройшли широку апробацію. До таких – віднесено і діяльнісний підхід. Майбутньому педагогу важливо засвоїти важливе положення: діяльність є провідним чинників вирішення проблеми професійної підготовки майбутнього вчителя/фахівця. Педагоги розглядаються насамперед як особистості, спроможні вибудовувати майбутнє держави – виховання молодого покоління. Особистість пізнається у діяльності, а будь-яка особистісна якість розвивається і формується лише у діяльності.
Тип ресурсу: | Розділ книги |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 20 Черв 2024 12:36 |
Оновлення: | 20 Черв 2024 12:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40298 |