Моркотун С. Б. (2008) Історико-педагогічні засади формування презентаційних умінь майбутніх викладачів ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 39. С. 144–147.
Preview
08msbumv.pdf
Завантажити (136kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються презентаційні вміння в історичному аспекті та з’ясовується ступінь розробленості проблеми їх формування у студентів ВНЗ у вітчизняній та зарубіжній літературі. Наголошується на необхідності розвитку презентаційних умінь у майбутніх викладачів. Доводиться, що накопичений і узагальнений риторикою досвід практичної діяльності став базою для їх формування.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
| Дата подачі: | 26 Лют 2010 11:15 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 00:19 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4044 |
| ДСТУ 8302:2015: | Моркотун С. Б. Історико-педагогічні засади формування презентаційних умінь майбутніх викладачів ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 39. С. 144–147. |


