Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Освітній маркетинг в наукових дослідженнях

Рябова З. В., Ануфрієва О. Л. (2024) Освітній маркетинг в наукових дослідженнях. In: Третій міжнародний науковий форум «Адаптивні процеси в освіті», Київ, 7‐8 лютого 2024. С. 181–183.

[thumbnail of tezy.pdf]
Preview
Текст
tezy.pdf

Завантажити (124kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Інеса Василівна Новіцька
Дата подачі: 15 Вер 2024 20:16
Оновлення: 15 Вер 2024 20:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41105

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу