Вербовський І. А., Махневич Д. С. (2024) Теоретичні аспекти цифровізації управління плануванням освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Наука і техніка сьогодні. № 36. С. 555–566. ISSN 2786-6025. DOI: 10.52058/2786-6025-2024-8(36)-555-566.
Preview
Стаття опублікована.pdf
Завантажити (479kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | електронне навчання, цифрові платформи, освітній процес, інформаційні продукти для управління |
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти Q Наука > Q Наука (Загальне) |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
| Користувач: | Ігор Вербовський |
| Дата подачі: | 19 Вер 2024 09:56 |
| Оновлення: | 19 Вер 2024 09:56 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41172 |
| ДСТУ 8302:2015: | Вербовський І. А., Махневич Д. С. Теоретичні аспекти цифровізації управління плануванням освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Наука і техніка сьогодні. 2024. № 36. С. 555–566. DOI: 10.52058/2786-6025-2024-8(36)-555-566. |


