Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Дослідження ролі суб’єктивних орієнтирів у процесі творчого мислення учнів за умов інформаційної невизначеності

Моляко В. О., Третяк Т. М., Латиш Н. М. (2024) Дослідження ролі суб’єктивних орієнтирів у процесі творчого мислення учнів за умов інформаційної невизначеності. Журнал соціальної та практичної психології. № 3. С. 37–43. ISSN 2786-9296.

[thumbnail of 8.pdf]
Preview
Текст
8.pdf

Завантажити (268kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Аліна Ковальчук
Дата подачі: 08 Жовт 2024 09:49
Оновлення: 08 Жовт 2024 09:55
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41349
ДСТУ 8302:2015: Моляко В. О., Третяк Т. М., Латиш Н. М. Дослідження ролі суб’єктивних орієнтирів у процесі творчого мислення учнів за умов інформаційної невизначеності. Журнал соціальної та практичної психології. 2024. № 3. С. 37–43.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу