Басюк Н. А. (2024) Аксіологічні основи емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць. № 73. С. 46–53. ISSN 2412-1142.
Preview
Z_73_Druk-46-53.pdf
Завантажити (809kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | емоційний інтелект; аксіологічний підхід; цінності; система цінностей; майбутній учитель початкової школи. |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Дата подачі: | 17 Жовт 2024 20:24 |
| Оновлення: | 17 Жовт 2024 20:24 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41459 |
| ДСТУ 8302:2015: | Басюк Н. А. Аксіологічні основи емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць. 2024. № 73. С. 46–53. |


