Kraler Ch., Binytska K., Bacher S. (2024) Teacher Education in Challenging Times. A Comparative and Transformative Approach to the Austrian and Ukrainian Teacher Education Reforms. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 117. С. 170–181. ISSN 2663-6387.
Preview
17.pdf
Завантажити (863kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Аліна Ковальчук |
Дата подачі: | 06 Лист 2024 08:28 |
Оновлення: | 06 Лист 2024 08:35 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41712 |
ДСТУ 8302:2015: | Kraler Ch., Binytska K., Bacher S. Teacher Education in Challenging Times. A Comparative and Transformative Approach to the Austrian and Ukrainian Teacher Education Reforms. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2024. № 117. С. 170–181. |