Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Teacher Education in Challenging Times. A Comparative and Transformative Approach to the Austrian and Ukrainian Teacher Education Reforms

Kraler Ch., Binytska K., Bacher S. (2024) Teacher Education in Challenging Times. A Comparative and Transformative Approach to the Austrian and Ukrainian Teacher Education Reforms. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 117. С. 170–181. ISSN 2663-6387.

[thumbnail of 17.pdf]
Preview
Текст
17.pdf

Завантажити (863kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Аліна Ковальчук
Дата подачі: 06 Лист 2024 08:28
Оновлення: 06 Лист 2024 08:35
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41712
ДСТУ 8302:2015: Kraler Ch., Binytska K., Bacher S. Teacher Education in Challenging Times. A Comparative and Transformative Approach to the Austrian and Ukrainian Teacher Education Reforms. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2024. № 117. С. 170–181.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу