Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ціна і її роль в маркетинговому комплексі

Калініченко О. О. (2024) Ціна і її роль в маркетинговому комплексі. Економіка. Управління. Інновації. № 35. С. 53–65. ISSN 2410-3748.

[thumbnail of 6.pdf]
Preview
Текст
6.pdf

Завантажити (757kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Аліна Ковальчук
Дата подачі: 10 Груд 2024 08:59
Оновлення: 10 Груд 2024 09:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41972
ДСТУ 8302:2015: Калініченко О. О. Ціна і її роль в маркетинговому комплексі. Економіка. Управління. Інновації. 2024. № 35. С. 53–65.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу