Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Сучасні концепції маркетингового менеджменту

Пойта І. О. (2024) Сучасні концепції маркетингового менеджменту. Економіка. Управління. Інновації. № 35. С. 123–137. ISSN 2410-3748.

[thumbnail of 10.pdf]
Preview
Текст
10.pdf

Завантажити (905kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Аліна Ковальчук
Дата подачі: 10 Груд 2024 09:35
Оновлення: 10 Груд 2024 09:41
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41976
ДСТУ 8302:2015: Пойта І. О. Сучасні концепції маркетингового менеджменту. Економіка. Управління. Інновації. 2024. № 35. С. 123–137.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу