Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Цифрові інструменти моніторингу та оцінки ефективності іміджевої стратегії підприємства

Багінський С., Чипорнюк Віталій (2024) Цифрові інструменти моніторингу та оцінки ефективності іміджевої стратегії підприємства. In: ІХ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці», 21-22 листопада 2024 р., Житомир. С. 20–23.

[thumbnail of 6.pdf]
Preview
Текст
6.pdf

Завантажити (227kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Аліна Ковальчук
Дата подачі: 15 Січ 2025 09:09
Оновлення: 15 Січ 2025 10:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42316

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу