Багінський С., Чипорнюк Віталій (2024) Цифрові інструменти моніторингу та оцінки ефективності іміджевої стратегії підприємства. In: ІХ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці», 21-22 листопада 2024 р., Житомир. С. 20–23.
Preview
6.pdf
Завантажити (227kB) | Preview
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Аліна Ковальчук |
Дата подачі: | 15 Січ 2025 09:09 |
Оновлення: | 15 Січ 2025 10:30 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42316 |