Мокряк С. (2024) Створення прототипу покрокової стратегії у стилі піксельної графіки на базі ігрового рушія Godot. In: ІХ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці», 21-22 листопада 2024 р., Житомир. С. 442–445.
Preview
117.pdf
Завантажити (205kB) | Preview
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Аліна Ковальчук |
Дата подачі: | 20 Січ 2025 09:09 |
Оновлення: | 20 Січ 2025 09:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42436 |