Мокряк С. (2024) Створення прототипу покрокової стратегії у стилі піксельної графіки на базі ігрового рушія Godot. In: ІХ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці», 21-22 листопада 2024 р., Житомир. С. 442–445.
Preview
117.pdf
Завантажити (205kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
| Користувач: | Аліна Ковальчук |
| Дата подачі: | 20 Січ 2025 11:09 |
| Оновлення: | 20 Січ 2025 11:16 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42436 |


