Колесник Н. Є. (2010) Педагогічна майстерність майбутніх учителів початкових класів на уроках трудового навчання: історико-педагогічний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 50. С. 99–103. ISSN 2076-6173.
vip50_21.pdf
Завантажити (159kB) | Preview
Анотація
У статті представлено історико-педагогічний аспект педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів на уроках трудового навчання; встановлено сутність та зміст проблеми дослідження; розкрито основні ідеї видатних учених, педагогів, митців, державних діячів ХІХ-ХХ ст. щодо формування педагогічної майстерності на уроках трудового навчання: художньої і технічної праці; визначено шляхи оновлення педагогічної майстерності та творчого впровадження в практику ВНЗ.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Черв 2010 08:41 |
Оновлення: | 04 Жовт 2016 12:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4264 |
ДСТУ 8302:2015: | Колесник Н. Є. Педагогічна майстерність майбутніх учителів початкових класів на уроках трудового навчання: історико-педагогічний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 50. С. 99–103. |