Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Models of Pedagogical Support for Early and Preschool-Aged Children Affected by Emergencies: Global Perspectives and Adaptation for Ukraine

Nehrii O., Kruty K., Desnova I., Zdanevych L., Коновальчук І. І. (2025) Models of Pedagogical Support for Early and Preschool-Aged Children Affected by Emergencies: Global Perspectives and Adaptation for Ukraine. Journal of Curriculum and Teaching. Т. 14, № 1. С. 283–301. ISSN 1927-2685. DOI: 10.5430/jct.v14n1p283.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (278kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: early development, psychological support, social-emotional development, emergencies, training of specialists
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 21 Бер 2025 15:06
Оновлення: 03 Серп 2025 12:45
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43083
ДСТУ 8302:2015: Models of Pedagogical Support for Early and Preschool-Aged Children Affected by Emergencies: Global Perspectives and Adaptation for Ukraine / Nehrii O. та ін. Journal of Curriculum and Teaching. 2025. Т. 14, № 1. С. 283–301. DOI: 10.5430/jct.v14n1p283.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу