Nehrii O., Kruty K., Desnova I., Zdanevych L., Коновальчук І. І. (2025) Models of Pedagogical Support for Early and Preschool-Aged Children Affected by Emergencies: Global Perspectives and Adaptation for Ukraine. Journal of Curriculum and Teaching. Т. 14, № 1. С. 283–301. ISSN 1927-2685. DOI: 10.5430/jct.v14n1p283.
Preview
1.pdf
Завантажити (278kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | early development, psychological support, social-emotional development, emergencies, training of specialists |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 21 Бер 2025 15:06 |
Оновлення: | 03 Серп 2025 12:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43083 |
ДСТУ 8302:2015: | Models of Pedagogical Support for Early and Preschool-Aged Children Affected by Emergencies: Global Perspectives and Adaptation for Ukraine / Nehrii O. та ін. Journal of Curriculum and Teaching. 2025. Т. 14, № 1. С. 283–301. DOI: 10.5430/jct.v14n1p283. |