Мірошниченко О. А. (2010) Спрямованість особистості майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). С. 75–78.
Preview
vip_52_17.pdf
Завантажити (140kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано систему соціально значущих якостей особистості, подано аналіз базових понять дослідження. Формування соціально значущих якостей майбутнього вчителя розглянуто в контексті соціальної спрямованості особистості. Виділені такі компоненти соціально значущих якостей: соціальна, професійна та гуманістична спрямованість, що проявляються у когнітивній, комунікативній та рефлексивній сферах діяльності вчителя.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 10 Лист 2010 10:56 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4378 |