Неретін В. О. (2003) Проблема емоційної регуляції педагогічної діяльності учителя музики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 11. С. 76–77.
Preview
03nvodum.pdf
Завантажити (96kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається важливість емоційної регуляції професійної діяльності вчителя музики на основі застосування прийомів театральної педагогіки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Н.М. Костючек |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 15:05 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/443 |
ДСТУ 8302:2015: | Неретін В. О. Проблема емоційної регуляції педагогічної діяльності учителя музики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 11. С. 76–77. |