Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Етичний брендинг як стратегія сталого зростання на галузевих ринках

Плисенко Г. П. (2025) Етичний брендинг як стратегія сталого зростання на галузевих ринках. Економіка. Управління. Інновації. № 36. С. 199–211. ISSN 2410-3748. DOI: 10.35433/ISSN2410-3748-2024-1(36)-14.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (274kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Аліна Ковальчук
Дата подачі: 25 Черв 2025 09:03
Оновлення: 25 Черв 2025 09:54
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44343
ДСТУ 8302:2015: Плисенко Г. П. Етичний брендинг як стратегія сталого зростання на галузевих ринках. Економіка. Управління. Інновації. 2025. № 36. С. 199–211. DOI: 10.35433/ISSN2410-3748-2024-1(36)-14.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу