Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Giftedness as a paradigm of modern pedagogical theory and practice

Вознюк О. В. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4458-2386, Кравець О. Є. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2762-9787, Павленко Л. І. ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1013-4224 (2024) Giftedness as a paradigm of modern pedagogical theory and practice. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 119. С. 25–34. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.4(119).2024.3.

[thumbnail of 5.pdf]
Preview
Текст
5.pdf

Завантажити (533kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Аліна Ковальчук
Дата подачі: 02 Лип 2025 08:10
Оновлення: 06 Лип 2025 18:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44534
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В., Кравець О. Є., Павленко Л. І. Giftedness as a paradigm of modern pedagogical theory and practice. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2024. № 119. С. 25–34. DOI: 10.35433/pedagogy.4(119).2024.3.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу