Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Діалог як основа конструктивної взаємодії менеджера в ситуації конфлікту

Гагіна Н. В. (2010) Діалог як основа конструктивної взаємодії менеджера в ситуації конфлікту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 52. С. 139–142.

[thumbnail of vip_52_32.pdf]
Preview
PDF
vip_52_32.pdf

Завантажити (129kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена дослідженню діалогу як основи конструктивної взаємодії менеджера в ситуації конфлікту. Автором розглядаються сутнісні характеристики діалогу, основні принципи його побудови та необхідні умови організації діалогічної взаємодії менеджером як суб’єктом конфлікту.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 23 Лист 2010 10:39
Оновлення: 14 Серп 2015 22:00
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4460
ДСТУ 8302:2015: Гагіна Н. В. Діалог як основа конструктивної взаємодії менеджера в ситуації конфлікту . ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 52. С. 139–142.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу