Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Лексичний інвентар рекламного дискурсу британських туристичних компаній: когнітивний аспект

Шукало І. М. (2012) Лексичний інвентар рекламного дискурсу британських туристичних компаній: когнітивний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 62. С. 179–182. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 43.pdf]
Preview
Текст
43.pdf

Завантажити (326kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Аліна Ковальчук
Дата подачі: 02 Вер 2025 11:37
Оновлення: 02 Вер 2025 11:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45127
ДСТУ 8302:2015: Шукало І. М. Лексичний інвентар рекламного дискурсу британських туристичних компаній: когнітивний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 62. С. 179–182.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу