Шевчук С. Ф. (2017) Наукове і позанаукове знання: альтернатива чи діалог? Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки. № 83. С. 115–119. ISSN 2076-6173.
Preview
23.pdf
Завантажити (330kB) | Preview
Анотація
У статті подається порівняльна характеристика двох послідовних етапів розвитку науки – класичного і посткласичного. На ґрунті такого аналізу констатується характерне для посткласики зростання ірраціональних, залежних від суб’єкта моментів знання. Спираючись на короткий аналіз історичних періодів розвитку людського пізнання та встановлення змісту понять "наукове"і "позанакове" знання, автор приходить до висновку про необхідність діалогу та співпраці між різними формами знання (науковим і позанауковим).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Аліна Ковальчук |
Дата подачі: | 08 Вер 2025 09:03 |
Оновлення: | 08 Вер 2025 09:31 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45201 |
ДСТУ 8302:2015: | Шевчук С. Ф. Наукове і позанаукове знання: альтернатива чи діалог?. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки. 2017. № 83. С. 115–119. |