Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетинг емоцій у ресторанному бізнесі

Павлова С. І.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7908-0215 (2021) Маркетинг емоцій у ресторанному бізнесі. In: II Міжнародна науково-практична конференція з проблем вищої освіти і науки «Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу», 4-5 листопада 2021 р., Житомир. С. 420–421.

[thumbnail of 4.pdf]
Preview
Текст
4.pdf

Завантажити (146kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Аліна Ковальчук
Дата подачі: 06 Жовт 2025 11:01
Оновлення: 06 Жовт 2025 13:25
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45423

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу