Вознюк О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4458-2386
(2025)
Psychophysical aspect of blended learning.
Креативна педагогіка. № 18.
С. 66–70.
1.pdf
Завантажити (203kB) | Preview
Анотація
The article considers the psychophysical aspect of blended learning, which assumes that part of the cognitive activity of students takes place in the lesson under the direct guidance of the teacher, and the other part - in independent work with electronic resources. It is established that blended learning involves not only the integration of external (methodological) and internal (psychological) aspects of the educational process. Therefore, special attention deserves the most "experimental" psychological and pedagogical aspect of blended learning - psychophysical, the elements of which can be applied in the educational process.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | the concept of functional asymmetry of the cerebral hemispheres, electronic resources, digital competence |
Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) R Медицина > R Медицина (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 17 Жовт 2025 22:12 |
Оновлення: | 17 Жовт 2025 22:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45551 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Psychophysical aspect of blended learning. Креативна педагогіка. 2025. № 18. С. 66–70. |