Дубасенюк О. А.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527
(2025)
Розвиток креативності майбутнього педагога у контексті задачного підходу.
Креативна педагогіка. № 18.
С. 30–35.
1.pdf
Завантажити (231kB) | Preview
Анотація
У статті аналізується актуальна проблема формування креативності особистості майбутнього педагога в умовах сучасних викликів. Розглянуто різні позиції науковці щодо досліджуваної проблеми, зокрема поняття «креативність»; виділено основні параметри креативності: побіжність; семантична гнучкість; образна адаптивна гнучкість; семантична спонтанна гнучкість з позиції задачного підходу. Представлено критерії, показники та види педагогічної задачі процесу формування креативності майбутнього вчителя початкових класів засобами контекстних педагогічних задач, що доповнено формами та методами сучасного цифрового середовища. На цій основі науковцями розроблено стратегії розвитку креативності майбутніх педагогів вищої школи та певні практичні рекомендації, визначено перспективи подальшого дослідження.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
| Дата подачі: | 19 Жовт 2025 21:24 |
| Оновлення: | 19 Жовт 2025 21:24 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45558 |
| ДСТУ 8302:2015: | Дубасенюк О. А. Розвиток креативності майбутнього педагога у контексті задачного підходу. Креативна педагогіка. 2025. № 18. С. 30–35. |


