Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Цифрова риторика в рекламі: філософські роздуми на межі свободи та переконання

Галстян Я. С.ORCID: https://orcid.org/0009-0007-1193-2750 (2025) Цифрова риторика в рекламі: філософські роздуми на межі свободи та переконання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки. № 98. С. 106–121. ISSN 2663-7650. DOI: 10.35433/PhilosophicalSciences.2(98).2025.106-121.

[thumbnail of 12.pdf]
Preview
Текст
12.pdf

Завантажити (392kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Аліна Ковальчук
Дата подачі: 29 Жовт 2025 14:02
Оновлення: 29 Жовт 2025 14:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45698
ДСТУ 8302:2015: Галстян Я. С. Цифрова риторика в рекламі: філософські роздуми на межі свободи та переконання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки. 2025. № 98. С. 106–121. DOI: 10.35433/PhilosophicalSciences.2(98).2025.106-121.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу