Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Семіотичне декодування реклами: філософсько-культурний та естетичний підхід Джудіт Вільямсон

Слюсар В. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5593-0622, Венцель Н. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4477-2179, Вітюк І. К.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2998-6323 (2025) Семіотичне декодування реклами: філософсько-культурний та естетичний підхід Джудіт Вільямсон. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки. № 98. С. 185–193. ISSN 2663-7650. DOI: 10.35433/PhilosophicalSciences.2(98).2025.185-193.

[thumbnail of 18.pdf]
Preview
Текст
18.pdf

Завантажити (337kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Аліна Ковальчук
Дата подачі: 29 Жовт 2025 14:29
Оновлення: 29 Жовт 2025 14:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45704
ДСТУ 8302:2015: Слюсар В. М., Венцель Н. В., Вітюк І. К. Семіотичне декодування реклами: філософсько-культурний та естетичний підхід Джудіт Вільямсон. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки. 2025. № 98. С. 185–193. DOI: 10.35433/PhilosophicalSciences.2(98).2025.185-193.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу