Бондар С. П. (2010) Модернізація методів навчання у профільній школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). С. 56–61.
Preview
vip_53_11.pdf
Завантажити (157kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються проблеми модернізації методів навчання старшокласників відповідно до завдань профільної школи. Детально проаналізовано основні функції методів навчання (спонукальна, мотиваційна, освітня (навчальна), пошуково-розвивальна, дослідницько-розвивальна, комунікативна). Подано класифікацію та характеристику проблемно-розвивальних методів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 28 Січ 2011 08:54 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:08 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4573 |