Сікора Я. Б.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2621-6638
(2025)
Адаптивне навчання: сучасні технології у формуванні індивідуальних освітніх траєкторій.
Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». № 57.
С. 183–187.
ISSN 2524-0609.
DOI: 10.24144/2524-0609.2025.57.183-187.
1.pdf
Завантажити (689kB) | Preview
Анотація
Актуальність проблеми зумовлена необхідністю забезпечення гнучкості та персоналізації освітнього процесу у закладах вищої освіти, що відповідає сучасним викликам цифровізації та динамічним вимогам ринку праці. Особливого значення набуває адаптивне навчання як інструмент для персоніфікованого професійно-особистісного розвитку фахівців. Дослідження присвячено теоретичному обґрунтуванню та практичному моделюванню адаптивного навчання, орієнтованого на побудову індивідуальних освітніх траєкторій майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Застосовано аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових джерел, узагальнення досвіду впровадження моделей адаптивного персоналізованого навчання та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій у ЗВО. Обґрунтовано модель побудови індивідуальної освітньої траєкторії, у структурі якої виокремлено обов’язковий, варіативний та організаційно-коригуючий компоненти. Визначено етапи її побудови (діагностичний, мотиваційно-цільовий, проєктування змісту модулів з дисципліни, вибір структури ІОТ, оцінювальний) та умови ефективного застосування в цифровому освітньому середовищі.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | індивідуальна освітня траєкторія, адаптивне навчання, фахівець з інформаційних технологій, модель |
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
| Користувач: | Ярослава Богданівна Сікора |
| Дата подачі: | 05 Лист 2025 00:58 |
| Оновлення: | 05 Лист 2025 01:11 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45749 |
| ДСТУ 8302:2015: | Сікора Я. Б. Адаптивне навчання: сучасні технології у формуванні індивідуальних освітніх траєкторій. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2025. № 57. С. 183–187. DOI: 10.24144/2524-0609.2025.57.183-187. |


