Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Адаптивне навчання: сучасні технології у формуванні індивідуальних освітніх траєкторій

Сікора Я. Б.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2621-6638 (2025) Адаптивне навчання: сучасні технології у формуванні індивідуальних освітніх траєкторій. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». № 57. С. 183–187. ISSN 2524-0609. DOI: 10.24144/2524-0609.2025.57.183-187.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (689kB) | Preview

Анотація

Актуальність проблеми зумовлена необхідністю забезпечення гнучкості та персоналізації освітнього процесу у закладах вищої освіти, що відповідає сучасним викликам цифровізації та динамічним вимогам ринку праці. Особливого значення набуває адаптивне навчання як інструмент для персоніфікованого професійно-особистісного розвитку фахівців. Дослідження присвячено теоретичному обґрунтуванню та практичному моделюванню адаптивного навчання, орієнтованого на побудову індивідуальних освітніх траєкторій майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Застосовано аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових джерел, узагальнення досвіду впровадження моделей адаптивного персоналізованого навчання та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій у ЗВО. Обґрунтовано модель побудови індивідуальної освітньої траєкторії, у структурі якої виокремлено обов’язковий, варіативний та організаційно-коригуючий компоненти. Визначено етапи її побудови (діагностичний, мотиваційно-цільовий, проєктування змісту модулів з дисципліни, вибір структури ІОТ, оцінювальний) та умови ефективного застосування в цифровому освітньому середовищі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: індивідуальна освітня траєкторія, адаптивне навчання, фахівець з інформаційних технологій, модель
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Ярослава Богданівна Сікора
Дата подачі: 05 Лист 2025 00:58
Оновлення: 05 Лист 2025 01:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45749
ДСТУ 8302:2015: Сікора Я. Б. Адаптивне навчання: сучасні технології у формуванні індивідуальних освітніх траєкторій. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2025. № 57. С. 183–187. DOI: 10.24144/2524-0609.2025.57.183-187.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу