Зіноватна О. М. (2010) Мовна освіта у США в контексті мовної ситуації та мовної політики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 53. С. 158–163.
Preview
vip_53_31.pdf
Завантажити (165kB) | Preview
Анотація
У статті аналізуються особливості мовної освіти у США з урахуванням соціокультурних, соціолінгвістичних та лінгвопсихологічних факторів. Сполучені Штати розкриваються як монолінгвальне суспільство з багатими мовними ресурсами у вигляді батьківських мов іммігрантів. Розглянуто також мовна політика стосовно англійської як другої мови та чинники, що впливають на іншомовну освіту, зокрема на популярність окремих іноземних мов.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LD Індивідуальні інститути (Сполучені Штати) P Мова та література > PE Англійська мова |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 01 Бер 2011 10:12 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4615 |
ДСТУ 8302:2015: | Зіноватна О. М. Мовна освіта у США в контексті мовної ситуації та мовної політики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 53. С. 158–163. |