Левківська К. В. (2010) Теоретичні основи інтеграційних процесів в освіті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 54. С. 177–181.
Preview
vip_54_40.pdf
Завантажити (157kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто деякі аспекти інтеграції навчання в історико-педагогічному контексті, етапи її реалізації в освітньому просторі ХХ століття та окреслено сутнісні характеристики цього поняття у сучасній педагогічній теорії і практиці. Здійснена авторська інтерпретація основних етапів розвитку інтеграції як педагогічного явища.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 15 Квіт 2011 09:17 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4685 |
ДСТУ 8302:2015: | Левківська К. В. Теоретичні основи інтеграційних процесів в освіті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 54. С. 177–181. |