Калініна Л. В., Самойлюкевич І. В. (2004) Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземних мов у контексті європейський вимог. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 129–133. ISSN 2076-6173.
04klvkev.pdf
Завантажити (141kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена огляду професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у контексті європейських вимог і виявляє ряд загальних тенденцій, які можуть удосконалити професійну компетенцію в галузі викладання іноземних мов. Авторами аналізуються основні чинники успіху підготовки педагогічних кадрів в вищих навчальних закладах з урахуванням Рекомендацій Ради Європи і сучасних педагогічних досліджень. Запропоновано чотирьохмодульну модель організації навчального процесі, яка відповідає специфіці функціонування професійних знань і умінь у роботі в початковій, основній і старшій школі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | О.В. Роговченко |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 14:46 |
Оновлення: | 06 Жовт 2016 09:53 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/481 |
ДСТУ 8302:2015: | Калініна Л. В., Самойлюкевич І. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземних мов у контексті європейський вимог. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 19. С. 129–133. |