Єрфорт Ю. О., Єрфорт І. Ю. (2011) Методичні аспекти контролю знань студентів на основі тезаурусного підходу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 55. С. 58–61.
Preview
vip55_11.pdf
Завантажити (141kB) | Preview
Анотація
Дістали подальшого розвитку методичні основи управління змістом навчання студентів в частині контролю знань. На основі тезаурусного підходу визначено передумови та сформульовано вимоги, необхідні для об’єктивного контролю успішності навчальної діяльності студента. Тестовий контроль розглянуто як форму контролю знань, яка найбільше відповідає зазначеним вимогам.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 27 Вер 2011 07:38 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:55 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5186 |
ДСТУ 8302:2015: | Єрфорт Ю. О., Єрфорт І. Ю. Методичні аспекти контролю знань студентів на основі тезаурусного підходу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 55. С. 58–61. |