Ратинська О. М. (2011) Соціально-педагогічна корекція соціальних відхилень у акцентуйованих підлітків. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 55. С. 88–93.
vip55_18.pdf
Завантажити (160kB) | Preview
Анотація
У статті викладено сучасні теоретичні підходи до проблеми характеристики соціальних відхилень у акцентуйованих підлітків, проаналізовано зміст соціально-педагогічної роботи з цією категорією людей. Проаналізовано дві класифікації типів акцентуацій характеру. Встановлені у процесі дослідження факти можуть бути використані студентами практичними психологами, соціальними педагогами, викладачами та батьками в роботі з акцентуйованими підлітками з метою зниження, а в кращому випадку, подолання негативних явищ, що призводять до акцентуацій характеру.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > HV Соціальна патологія. Соціальний і публічний добробут L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 27 Вер 2011 07:52 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5193 |
ДСТУ 8302:2015: | Ратинська О. М. Соціально-педагогічна корекція соціальних відхилень у акцентуйованих підлітків. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 55. С. 88–93. |