Щерба Н. С. (2011) Каталог навчально-комунікативних стратегій і прийомів у підготовці майбутнього вчителя іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 55. С. 98–102. ISSN 2076-6173.
Preview
vip55_20.pdf
Завантажити (158kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано деякі причини недостатньої успішності учнів у вивченні іноземних мов та запропоновано шляхи їх вилучення, наведено визначення таких ключових понять, як "стратегія у вивченні іноземних мов", "стратегії запам'ятовування", "когнітивні, компенсаторні, метакогнітивні, соціальні, соціально-афективні та афективні стратегії", наведено уривки каталогу стратегій і прийомів у вивченні іноземних мов.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 27 Вер 2011 07:56 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5195 |
ДСТУ 8302:2015: | Щерба Н. С. Каталог навчально-комунікативних стратегій і прийомів у підготовці майбутнього вчителя іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 55. С. 98–102. |