Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання

Колос К. Р. (2011) Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 55. С. 112–115.

[thumbnail of vip55_23.pdf]
Preview
PDF
vip55_23.pdf

Завантажити (184kB) | Preview

Анотація

Проаналізовано і досліджено етапи професійного становлення вчителя. На кожному з етапів визначено основні психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання. Висвітлено роль тьютора в забезпеченні раціонального впровадження дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 27 Вер 2011 08:03
Оновлення: 14 Серп 2015 22:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5199
ДСТУ 8302:2015: Колос К. Р. Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 55. С. 112–115.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу