Вітвицька С. С. (2011) Компетентнісний та професіографічний підходи до побудови професіограми магістра освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 57. С. 52–58.
Preview
vip_57_10.pdf
Завантажити (214kB) | Preview
Анотація
У статті аналізуються професіографічний і компетентнісний підходи до побудови професіограми – моделі магістра освіти. Подається авторський погляд на взаємозв’язок та ієрархію понять "компетенція", "компетентність", "готовність до педагогічної діяльності", "майстерність" та "професіналізм педагога". Визначаються компоненти професіграми магістра освіти, компетентності та компетенції необхідні випускникові магістратури.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 26 Жовт 2011 07:51 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 23:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5238 |
ДСТУ 8302:2015: | Вітвицька С. С. Компетентнісний та професіографічний підходи до побудови професіограми магістра освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 57. С. 52–58. |