Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Компетентнісний та професіографічний підходи до побудови професіограми магістра освіти

Вітвицька С. С. (2011) Компетентнісний та професіографічний підходи до побудови професіограми магістра освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 57. С. 52–58.

[thumbnail of vip_57_10.pdf]
Preview
PDF
vip_57_10.pdf

Завантажити (214kB) | Preview

Анотація

У статті аналізуються професіографічний і компетентнісний підходи до побудови професіограми – моделі магістра освіти. Подається авторський погляд на взаємозв’язок та ієрархію понять "компетенція", "компетентність", "готовність до педагогічної діяльності", "майстерність" та "професіналізм педагога". Визначаються компоненти професіграми магістра освіти, компетентності та компетенції необхідні випускникові магістратури.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 26 Жовт 2011 07:51
Оновлення: 14 Серп 2015 23:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5238
ДСТУ 8302:2015: Вітвицька С. С. Компетентнісний та професіографічний підходи до побудови професіограми магістра освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 57. С. 52–58.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу