Власюк О. Я. (2011) Аналіз зарубіжного досвіду формування готовності студентів природничих спеціальностей до екологічної самоосвіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 57. С. 122–126.
Preview
vip_57_25.pdf
Завантажити (156kB) | Preview
Анотація
У статті представлено сучасний досвід вивчення екологічної проблематики в університетах Європи, розглянуто основоположні педагогічні принципи побудови екологічних навчальних програм літніх шкіл Університету Осло (Норвегія) та Університету Уппсала (Швеція), а також освітньої програми з оцінки сталого розвитку Віденського університету економіки і бізнесу (Австрія). Автор аналізує можливості застосування зарубіжного педагогічного досвіду в українському освітньому середовищі вищої школи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 02 Лист 2011 09:38 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 23:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5261 |
ДСТУ 8302:2015: | Власюк О. Я. Аналіз зарубіжного досвіду формування готовності студентів природничих спеціальностей до екологічної самоосвіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 57. С. 122–126. |