Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Поняття професіоналізму вчителя в психологічній і педагогічній літературі

Піжук Ю. М. (2011) Поняття професіоналізму вчителя в психологічній і педагогічній літературі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 57. С. 139–142.

[thumbnail of vip_57_29.pdf]
Preview
PDF
vip_57_29.pdf

Завантажити (138kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовані наявні психологічні й педагогічні дослідження проблеми професіоналізму. Визначені можливі шляхи формування основ професіоналізму майбутнього вчителя в процесі його професійної підготовки. Виявлено та проаналізовано компоненти педагогічного професіоналізму. Обгрунтовано, що в професійній підготовці вчителя мають переважати пошук нестандартних ситуацій, імпровізація, емоційна відкритість, гнучкість думки, багатство доцільних виховних прийомів, допустимі ризики в способах виховного впливу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 02 Лист 2011 09:47
Оновлення: 14 Серп 2015 23:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5266
ДСТУ 8302:2015: Піжук Ю. М. Поняття професіоналізму вчителя в психологічній і педагогічній літературі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 57. С. 139–142.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу