Скоробагатська О. І. (2003) Ціннісний підхід до історико-педагогічного дослідження. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 122–125.
Preview
03soiipd.pdf
Завантажити (125kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються деякі аспекти ціннісного підходу до історико-педагогічного дослідження. Подана характеристика концепцій цінностей М. Шелєра, С.І. Гессена, П.Ф. Каптєрєва, О. Вишневського, Б.П. Бітінаса.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Н.М. Костючек |
Дата подачі: | 04 Лист 2008 11:29 |
Оновлення: | 20 Серп 2025 09:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/548 |
ДСТУ 8302:2015: | Скоробагатська О. І. Ціннісний підхід до історико-педагогічного дослідження. Вісник Житомирського педагогічного університету. 2003. № 11. С. 122–125. |