Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі прикладної математичної підготовки майбутніх фахівців з інформатики

Сікора Я. Б. (2011) Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі прикладної математичної підготовки майбутніх фахівців з інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс]. Т. 21, № 1.

[thumbnail of С_ВАК9.pdf]
Preview
Текст
С_ВАК9.pdf

Завантажити (258kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій в системі прикладної математичної підготовки майбутніх фахівців з інформатики, які дозволяють зробити навчальний процес ефективним та індивідуалізованим. Актуальність дослідження обумовлена соціально-економічними процесами, які відбуваються в сучасному суспільстві під впливом інформатизації та вимагають від системи освіти інноваційного підходу у підготовці майбутніх фахівців. Розкрито поняття професійного математичного пакету з точки зору педагогіки та інформатики. Обґрунтовано доцільність використання пакету Mathcad при розв’язанні прикладних математичних задач, наведено приклад програмної реалізації. У подальшому планується створення електронного підручника для самостійного вивчення математичних дисциплін.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, прикладна математична підготовка, середовище Mathcad
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Ярослава Богданівна Сікора
Дата подачі: 22 Груд 2011 09:45
Оновлення: 01 Вер 2015 16:50
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5560
ДСТУ 8302:2015: Сікора Я. Б. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі прикладної математичної підготовки майбутніх фахівців з інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс]. 2011. Т. 21, № 1.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу