Плотницька О. В. (2004) Дидактичні мистецькі завдання, ігри, тести як невід’ємна складова професійної підготовки майбутнього вчителя музики. Творча особистість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі: Матер. Всеукр. наук.-практ. конф. / Відп. ред. В.Г. Тарасов... С. 185–188.
Preview
11. дидактичні завдання конф житомир.pdf
Завантажити (161kB) | Preview
Анотація
Розвиток інтегративних художньо-творчих умінь майбутнього вчителя музики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Художньо-педагогічна діяльність, розвиток інтегративних художньо-творчих умінь |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | Користувачі 1486 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Січ 2012 12:57 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 23:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6049 |
ДСТУ 8302:2015: | Плотницька О. В. Дидактичні мистецькі завдання, ігри, тести як невід’ємна складова професійної підготовки майбутнього вчителя музики. Творча особистість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі: Матер. Всеукр. наук.-практ. конф. / Відп. ред. В.Г. Тарасов.. 2004.. С. 185–188. |