Продан І. В. (2011) Використання особистісно орієнтованого навчання в процесі формування професійної культури майбутніх фахівців у ВНЗ. ВІСНИК Житомирського державногодержавного університету імені Івана Франка. № 58. С. 10–12.
Preview
vip_58_3.pdf
Завантажити (122kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто модель особистісно орієнтованого навчання, яку ми розглядаємо як процес організації самостійної роботи студентів. Особистісно орієнтований підхід при організації самостійної роботи передбачає виявлення і врахування індивідуальних психологічних особливостей студента, його здібностей і схильностей, що забезпечує індивідуалізацію фахового навчання і виховання, формування творчої індивідуальності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 06 Лют 2012 10:08 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 00:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6341 |
ДСТУ 8302:2015: | Продан І. В. Використання особистісно орієнтованого навчання в процесі формування професійної культури майбутніх фахівців у ВНЗ. ВІСНИК Житомирського державногодержавного університету імені Івана Франка. 2011. № 58. С. 10–12. |