Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання особистісно орієнтованого навчання в процесі формування професійної культури майбутніх фахівців у ВНЗ

Продан І. В. (2011) Використання особистісно орієнтованого навчання в процесі формування професійної культури майбутніх фахівців у ВНЗ. ВІСНИК Житомирського державногодержавного університету імені Івана Франка. № 58. С. 10–12.

[thumbnail of vip_58_3.pdf]
Preview
Текст
vip_58_3.pdf

Завантажити (122kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто модель особистісно орієнтованого навчання, яку ми розглядаємо як процес організації самостійної роботи студентів. Особистісно орієнтований підхід при організації самостійної роботи передбачає виявлення і врахування індивідуальних психологічних особливостей студента, його здібностей і схильностей, що забезпечує індивідуалізацію фахового навчання і виховання, формування творчої індивідуальності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 06 Лют 2012 10:08
Оновлення: 15 Серп 2015 00:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6341
ДСТУ 8302:2015: Продан І. В. Використання особистісно орієнтованого навчання в процесі формування професійної культури майбутніх фахівців у ВНЗ. ВІСНИК Житомирського державногодержавного університету імені Івана Франка. 2011. № 58. С. 10–12.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу