Сипченко І. В. (1998) Значення досвіду художньо-педагогічного спілкування у професійному становленні майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету. № 2. С. 65–67.
Preview
98sivsmv.pdf
Завантажити (92kB) | Preview
Анотація
Визначені особливості досвіду художньо-педагогічного спілкування як важливого чинника професійного становлення майбутнього вчителя музики; розкривається його взаємозв’язок зі структурними компонентами художньо-педагогічної діяльності
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Т.П. Войтко |
Дата подачі: | 15 Жовт 2008 06:06 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 13:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/675 |
ДСТУ 8302:2015: | Сипченко І. В. Значення досвіду художньо-педагогічного спілкування у професійному становленні майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету. 1998. № 2. С. 65–67. |