Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Класифікація навчально-ігрових проектів у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності

Плахотнюк Н. П. (2010) Класифікація навчально-ігрових проектів у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Педагогічний альманах: Збірник наукових праць. № 7. С. 154–161.

[thumbnail of 10pnpkni.pdf]
Preview
Текст
10pnpkni.pdf

Завантажити (259kB) | Preview

Анотація

У статті представлена класифікація навчально-ігрових проектів на основі виділення їх сутнісних ознак. Навчально-ігровий проект визначається через аналіз понять „гра” та „навчальний проект”, узагальнення наявних класифікацій педагогічних проектів та педагогічних ігор. У класифікації виділено п’ять критеріїв та відповідно до них види навчально-ігрових проектів. Розглянуто використання навчально-ігрових проектів у професійній підготовці майбутніх учителів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: навчально-ігровий проект, класифікація, навчально-педагогічні ігри
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 13 Бер 2012 08:18
Оновлення: 15 Серп 2015 00:52
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6777
ДСТУ 8302:2015: Плахотнюк Н. П. Класифікація навчально-ігрових проектів у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Педагогічний альманах: Збірник наукових праць. 2010. № 7. С. 154–161.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу