Плахотнюк Н. П. (2010) Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Збірник наукових праць Слов'янського державного педагогічного університету. Ч. II.. № 5. С. 181–191.
Preview
10pnpktp.pdf
Завантажити (204kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються та теоретично обґрунтовуються критерії та показники рівня сформованості готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Розкрито зміст мотиваційного, когнітивно-операційного, креативного та рефлексивного компонентів готовності. Висвітлені результати констатувального експерименту та доведена необхідність впровадження навчально-ігрового проектування в професійну підготовку майбутніх учителів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | готовність майбутніх учителів до інноваційної діяльності, компоненти готовності |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 13 Бер 2012 08:17 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 00:52 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6778 |
ДСТУ 8302:2015: | Плахотнюк Н. П. Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Збірник наукових праць Слов'янського державного педагогічного університету. Ч. II.. 2010. № 5. С. 181–191. |